Tiflološki muzej / događanja
odaberite godinu
« <Stranica:89 90 91> »

Međunarodni projekt Equal Access to Development Education for All (EADEA)


Međunarodni projekt Equal Access to Development Education for All (EADEA)
Osvještavanje javnosti o pitanjima razvoja i promicanje razvoja obrazovanja u Europskoj uniji.

Tiflološki muzej, kao pridruženi partner, sudjeluje u međunarodnom projektu Equal Access to Development Education for All (EADEA). Projekt se financira sredstvima EU, a voditelj projekta je ADRA  Bugarska. ADRA je međunarodna nevladina humanitarna organizacija koja svoje aktivnosti provodi u 120 zemalja svijeta. Partneri u projektu su i Südwind - die Agentur für Süd-Nord Bildungs und öffentlichkeitsarbeit GesmbH, Estonian Foundation for the Visually Impaired i ADRA Rwanda . Projekt je započeo u ožujku 2013., a kraj je predviđen za veljaču 2015.

Osnovni cilj projekta je podići razinu osviještenosti o dostupnosti obrazovanja za osobe s invaliditetom, posebno za djecu oštećena vida. Projekt također omogućava distribuciju i transfer edukativnog znanja između sjevera i juga Europe te Rwande u Africi.
Ciljane skupine s kojima se radi i koje će imati koristi od projekta su pedagozi i učitelji koji se bave obrazovanjem djece oštećena vida, zatim uprave škola za djecu s oštećenjem vida, roditelji djece kao i sama djeca koja imaju veća oštećenja vida.

Glavne aktivnosti koje se provode tijekom projekta su predavanja i treninzi pedagoškog osoblja (učitelji, pedagozi, školske uprave, nevladine organizacije…) te priprema i razvoj pedagoškog materijala koji se koristi u radu s ovom populacijom učenika. Projekt također ima za cilj razvoj i distribuciju različitih alata koji će pomoći u neposrednom radu s učenicima, ali koji će i pridonijeti boljem i bržem protoku znanja te povezivanju stručnjaka s određenih pedagoško-edukacijskih područja.

Do sada je Tiflološki muzej sudjelovao na tri međunarodna zajednička sastanka. Prvi put u lipnju 2013. u Sofiji te dva puta, u listopadu 2013. i ožujku 2014., u Beču. Na sastancima i treninzima Muzej je prezentirao cjelokupan rad i programe koji se razvijaju u Muzeju. Upravo djelatnost i rad Muzeja pokazuje da su muzeji važan dio u edukaciji, kako samih osoba oštećena vida tako i najšire zajednice. 
U ožujku su bugarski pedagozi bili u stručnom posjetu u Tiflološkom muzeju gdje su se, prema njihovu kazivanju, po prvi put susreli s jednom ustanovom koja kroz svoj rad pokazuje smjer kojem bi sve institucije trebale težiti: razumijevanju, dostupnosti, jednakosti…

Sljedeći zajednički sastanak i trening održat će se u Tallinu, u Estoniji, početkom mjeseca srpnja.